joi, 29 noiembrie 2012

Anvelopele de iarna, o teapa de 555 lei pe 1500 km

Anul trecut mi-am luat anvelope de iarna. Am mers cu ele vreo 1500 km. Pagube pana acum:
  • Cu un an in urma au fost 285 lei bucata (Debica Frigo 2) la Sigemo (in Polus). Aceleasi anvelope acum sunt 195 lei bucata la acelasi magazin.
  • Pe drumul proaspat pregatit pentru asfaltare de langa Biserica Motului din Padis o piatra mi-a taiat un cauciuc asa de tare incat la vulcanizare zic ca nu se poate repara. Daca aveam anvelopele de vara cred ca nu se taia, ca alea sunt din cauciuc mai tare in lateral.

Deci 285 lei aruncati pe o anvelopa in locul careia trebuie sa iau alta, plus suprapretul de 285 - 195 lei pe bucata la 3 anvelope. In total 555 lei paguba pana acum.

La care se mai adauga inconvenientele: timpul de stat la schimbat anvelope, loc de pastrat in apartament, taxa de schimbat de 2 ori pe an.

Cu anvelopele de vara am mers 50000 km pana acum fara pana.

Niciun comentariu: